اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند
سرخط خبرها

آمادگی مدیریت شهری مشهد برای روز‌های برفی و بارانی زمستان ۱۴۰۲ | طرح زمستانه شهرداری مشهد با ۶ هزار نیروی آماده آغاز شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۱۵۱۸
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
  • ۱
آمادگی مدیریت شهری مشهد برای روز‌های برفی و بارانی زمستان ۱۴۰۲ | طرح زمستانه شهرداری مشهد با ۶ هزار نیروی آماده آغاز شد + فیلم
شهردار مشهدمقدس از آمادگی کامل مدیریت شهری مشهد برای زمستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، در مانور عملیات زمستانه معاونت محیط زیست و خدمات شهری که صبح امروز (۲ دی ۱۴۰۲) در کوه‌پارک مشهد برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها و گرامی‌داشت یاد شهدا، اظهار کرد: خدمات شهری مشهد در ۳۶۵ روز سال به صورت ۲۴ ساعته در همه حوزه‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند و لحظه‌ای غفلت ممکن است بحران‌آفرینی کند.

وی افزود: نکته‌ای که مردم باید به آن توجه کنند این است که شهر همواره به مدیریت بحران نیاز دارد، امروز مانور عملیات زمستان را داریم، اما تمامی نیرو‌های شهرداری در ایام بحرانی به ویژه در زمستان لباس خدمت‌رسانی را به تن دارند. آن چیزی که باعث شاخص شدن خدمات مدیریت شهری خواهد شد، عدم لمس مشکلات و بحران‌ها توسط شهروندان است و باید به آن توجه داشته باشیم.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: امید است در زمستان جاری شاهد بارش باران باشیم و همکاران ما با آمادگی بیشتری در این ایام حاضر باشند کما اینکه در حوزه بارندگی نیز اقدامات خوبی انجام شده و نقاطی که تجمع آب اتفاق می‌افتد شناسایی و تلاش شده با بیشترین آمادگی به استقبال زمستان برویم. اگر شاهد شدیدترین بارندگی‌ها نیز باشیم باید بیشترین میزان آمادگی را برای کنترل هرچه بهتر اوضاع داشته باشیم.

قلندرشریف در نهایت گفت: آماده هستیم تا خدمت درست و کاملی به مردم ارائه کنیم؛ پیش‌بینی‌های هواشناسی نیز حکایت از بارش باران در پاییز داشت که در شهر مشهد محقق نشد اما با این حال بازهم نیروهای خدمات شهری مشهد در آماده‌باش کامل بوده و هستند. 

طرح زمستانه شهرداری مشهد با ۶هزار نیروی کارگری

مهدی یعقوبی، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری مشهد نیز در این مراسم گفت: ۱۵۵ دستگاه تانکر جمع‌آوری آب سطحی، ۲۰۶ دستگاه برف‌روب، ۷۰۰ عدد باکس شن و نمک و ۲۰ باب سوله نگهداری تجهیزات و انبار نمک را در سال جاری پیش‌بینی و تجهیز کرده‌ایم. 

به گفته وی، همچنین ۲۷۱ دستگاه انواع پمپ (الکترو پمپ کف‌کش و لجن‌کش – موتورپمپ‌های سیار و خودمکش)، ۳۱ مورد سپتیک جمع‌آوری آب سطحی، ۶۲۰۰ نفر نیروی کارگری و ۱۶۰۰ کیلومتر طول کانال هدایت آب سطحی در زمستان امسال آماده خدمت‌رسانی به شهروندان شده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حبیب علیمیرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
0
0
سلام همش دروغ است یک وام ۳۰ تو مانی ۲ساله نمدن بانک به ما با ۱۰تا ضامن بردم باز مگن بدون ضامن وام بگیر بخدا برو بانک هزار تومان نمیدن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->